Spoločnosť Schär, globálny líder v oblasti bezlepkovej výživy, vylepšuje globálnu identitu svojej značky. Zmena má za cieľ modernejšie a emotívnejšie spojenie so spotrebiteľmi a zároveň i zlepšenie navigácie nakupujúcich v portfóliu produktov. Už takmer jedno storočie sa Dr. Schär zameriava na výrobu chutných jedál pre ľudí so špeciálnymi výživovými potrebami. V priebehu rokov značka odpovedá kvalitnými produktami na špeciálne stravovacie požiadavky čoraz väčšieho počtu spotrebiteľov. Postupne sa dostala na jedálenské stoly v približne 100 krajinách sveta.

Prehľadnejšie i emotívnejšie

Koncept redizajnu značky sa zameral na prepracovanie jej vizuálnej identity emotívnejším a modernejším spôsobom, aby prilákal ďalšiu generáciu spotrebiteľov. Ikonická žltá, vďaka ktorej sú produkty značky Schar v regáloch tak dobre rozpoznateľné zostáva zachovaná. Viac pozornosti sa dostalo červenému logu Schär, ktoré je teraz umiestnené na obaloch centrálne a je výraznejšie. Novinkou sú nové farebné prvky na obaloch, ktoré umožňujú zákazníkom ľahšie rozlíšiť každú z kategórií výrobkov. V spojitosti s charakteristickou žltou sa napríklad v sortimente chleba predstaví aj hnedá, zelená a modrá farba, ktoré odlíšia viaczrnné, vitálne a klasické chlebové výrobky. Podobne to bude aj pri ďalších produktových radoch. Nový vizuál obalov obsahuje po novom aj QR kód. Po jeho naskenovaní sa zákazníci dozvedia viac o spoločnosti, produktoch alebo môžu jednoducho poskytnúť spätnú väzbu tímu zákazníckych služieb spoločnosti Schär.

Zodpovedne k prírode

V súvislosti so záväzkom k trvalej udržateľnosti obsahuje vynovený vizuál obalov aj ďalšie informácie o správnej likvidácii obalov, ktoré povzbudzujú zákazníkov k recyklácii. V súčasnosti je možné vhodne recyklovať 35% obalov spoločnosti Schär. Značka si však dáva za cieľ dosiahnuť 100% recyklovateľnosť ako súčasť svojho záväzku znižovať dopad svojich výrobkov na životné prostredie.