16.09.2024, Bratislava – Celiakia je celoživotné autoimunitné ochorenie spôsobené neznášanlivosťou na lepok, pri ktorej dochádza k poškodeniu sliznice tenkého čreva. Jediným správnym riešením pre všetkých celiatikov je celoživotná bezlepková diéta. O to, aby aj celiatici mohli žiť plnohodnotný život a jesť chutne a kvalitne, sa už viac ako sto rokovstará talianska spoločnosť Dr. Schär, ktorá aktuálne predstavuje jesennú kampaň “To najlepšie z nás”.
Od farmára, cez kontrolóra kvality, pekára, výskumníka, až po spotrebiteľa
Spoločnosť Schär má po celej Európe rozsiahlu sieť vybraných farmárov, ktorí pestujú kľúčové bezlepkové suroviny v rámci kontrolovaného poľnohospodárstva. Suroviny prechádzajú prísnou kontrolou kontrolórov kvality, čo zaručuje, že všetky produkty Schär sú bez lepku a bez umelých prísad, farbív a GMO. Nová jesenná kampaň To najlepšie z nás do detailu predstavuje kompletnú cestu produktov z poľa až po vidličku. Vytvára príbeh, ktorého herci sú každodennými hrdinami. Či už ide o farmára, ktorý bdie nad pôdou a pokladmi, ktoré prináša, alebo o výskumníka, či výskumníčku, ktorí neúnavne prinášajú nové lahodné recepty.
Dalšími hrdinami sú pekári, skutoční kúzelníci, čo sa týka bezlepkových produktov. Na konci tejto cesty stojí rodina, ktorá si doma pochutnáva na bezlepkových pokrmoch. Nakoľko pri stole sa má cítiť vítaný každý, bez ohľadu na potravinové obmedzenia. Každý obraz príbehu vzbudzuje silné emócie a vypovedá o kvalite, tradícií i vášni, ktorá je typická pre značku Schär.
Spoločnosť Dr.Schär na Slovensku príbeh rozpráva širokej verejnosti cez videá prostredníctvom on-line kanálov. Kampaň tiež komunikuje cez sociálne siete a blogerov, ktorí bezlepkovú diétu dodržiavajú, nakoľko ju skutočne potrebujú. Nadväzuje tak na svoju dlhročnú osvetovú komunikáciu o ochorení celiakia a ďalších intoleranciách spôsobených lepkom.
Luxusná bezlepková gastronómia v Južnom Tirolsku
So spustením jesennej kampane sa zákazníci môžu zapojiť do zábavnej súťaže, ktorej hlavnou výhrou je pobyt na 3 noci v srdci Talianských Álp vrátane bezlepkových gastro zážitkov a návštevy sídla a výrobného závodu spoločnosti Schär. Zlatým klincom je večera s bezlepkovou pizzou v špičkovej reštaurácií v talianskom Bolzane. Stačí si zahrať hru na webe Schär, kde si súťažiaci pozrie zábavné videá a následne odpovie na otázky týkajúce sa kampane “To najlepšie z nás”.